Tuesday, March 10, 2009

Cengalutm Mini Gath

TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN & KEHADIRAN ANDA SEMUA


Antara rakan Cengalutm yang hadir bersama keluarga ialah Halim, Cipus, Arie, Dollah, Arie, Amyanto, Azhani, Lokman, Rick (balik awal-anak meragam) dan Kasfi.

Rentetan Program


7.30pm Solat Maghrib di Masjid MITC, jumpa Arie & tinggu Amyanto

8.30pm Gerak ke Ikan bakar Muara Sg Duyong. Hujan gerimis,

Rick dari KL exit Tol Alor Gajah

Azhani orang pertama tiba ke lokasi.

9.30pm Baru nak mula makan, semua kebulur, tak sempat tunggu ikan, nasi lemak dah habis

11.30pm Bergerak pulang.




Bagi program yang akan datang ialah 'Cengalutm Familyday'. Tarikh dijangkakan selepas Hari Raya Aidiladha dan akan dimakulankan kemudian. Untuk tempat mungkin boleh dicadangkan oleh rakan-rakan.








7 comments:

Unknown said...

TQ. kepd semua rakan2 yg dpt hadir d' mini gath. tempoh hari. kpd cipus thanks di ats segala pengorbanan utk menjayakan mini gath. ini cuma permulaan, kepada semua kt jumpa di FAMILYDAY yg akan datang jika dipanjangkan umur......

Wassalam........
*segala kelemahan sy bg pihak tuan rumah memohon jutaan kemaafan.

amy said...

Betol laahh... Lim... yang baik dari ALLah.. yang kurang dari kita semua... Untuk 1st time, aku punya komen, bagus lerr... dgn sambutan yang ader... makan pon best.. nasi lemak ajer tak tahulah berapa bungkus yang aku hentam... bagi mereka yg tak datang tu panas sikit dengor.. Untuk yang akan datang, kalau boleh kita bermalam... tak cukup time nak berborak... tapi yang penting, org kuat menjayakan program nie.. cipus. Kalau lah bapak aku Sultan Terengganu, aku dah bagi pingat kat Cipus... Okey.. wassalam...

)_(Q$&^^Q@^... kita jumpa lagi...

AJ94 said...

alo2...
hangpa pun suport program nie baguih...
nak buat program xsusah pun.. memang hobi aku.. aku nk hangpa semua dtg je join

cipus

Anonymous said...

Salam geng,
Big sorry to all sbb last minute tarik diri.. Few reason why:
- Last minute jugak org tua aku nak buat kenduri mlm tu (siap baca Yasin.. tak dapek den nak lari awal!!)
- Anak bongsu aku demam kuat. Tiap kali merengek carik papa (kalau aku pegi soheh balik awal le!)

Mmg terkilan jugak sbb tak dapat joint.. InsyaAllah panjang umur murah rezeki aku sekeluarga (InsyaAllah) akan joint on our next gathering plan..

-Ajak-

Anonymous said...

Cipus,,, budak melaka yang lain kat mana? abg din acid, anak gajah, ajak....tak ada pun dalam gambar tu.....

amy said...

Amir.... ader.. kebetulan time tu dia org tgh ngemas meja... itu yg gambar dia org tak ader Amir... Cipus suruh stop kejap ngemas meja... tapi dia org still nak ngemas meja... gitu lah kesah nyerr....

lokmann said...

met, bukan ke nko ade mlm tu kemas meja skali